Höstrusk och orientering!

Tju!

Har ju haft orientering idag. Man kan konmma fram till att jag är värdelös på detta. Vi fick 1h och en kvart på oss att springa orientering. Eller gå orientering. Det fanns 6 kontroler och om man sprang rätt och på alla skulle de va 3,1km. Men de gjorde ju inte vi då, och vi är jag, Elin och Emmi.

Vi hittade en först. Men de va tydligen inte våran.. Sen sprang vi runt och försökte hitta nr 2, vi var fast bestämde med att vi skulle hitta den jäveln. Och tillslut, taddaaaa. Sen skulle vi ju samlas någon minut senare så ja, en kontrol. Mitt betyg i idrott kommer ju fan va skit bra! -.-


Aja, nu funtar jag på om jag ska ta kameran och gå ut och fota. Så himla mysigt höstväder. Men först blir de att äta! Är förbaskat hungrig!


Höstrusk! Och massor med löv på heela vägen..

Kommentarer
Postat av: Astrid

Kan inte vi åka ut och fota på lördag? :) ♥♥

2011-09-22 @ 16:56:11
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0