Gårdagen

Hade en otroligt mysig och trevlig dag igår måste jag säga! :)
Va i skolan och hade svenska och teknik, sen sprang jag och Astrid till pendeln i regnet och åkte in till söder. Där fotades de lite, vi åt en trevlig måltid samt flummade runt inne i butiker, speciellt H&M..
Vi gick till Slussen där vi tåg Djurgårdsfärjan över till grönan.
Så ja va skulle man göra på grönan i tre timmar då? Jopp äta sockervadd, fota och flumma ännu mer!

När klockan va åtta och vi stått och väntat vid scenen i en timme så började konserten och oj så bra de va! Mycke folk va de också.
Han avslutade konserten med Genom Eld som är min favorit! :D


Jag kände ett stakt behov av att fota mitt älskade övergångsställe ♥

Söta Astrid!

#fakesmile




Haha vadå överredigerad? :O

Hih (a)




Taaaack för en mysig dag/kväll! :* ♥

Kommentarer
Postat av: Astrid

Svar: tack själv fillan! :-D <3

Svar: snälla, du är ju så söt på den bilden?<3 <3 <3

2011-09-02 @ 19:03:00
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0