Detta fält måste fyllas i.

Ja men hej och godkväll!

Har blivit klar med läxorna mina som jag har till imorrn samt att jag nördat framför datorn min. Haha kul va? :D
Har också kommit fram till att vi nästan bara har torkade limstift hemma. 3/4 var torkade. Har aldrig heller varit så glad över att hittat ett papper. Ett engelska papper. De låg tydligen i min mattebok -.-

Haha där fick nu bara läsa intressanta saker och nu blir det ännu mer intressant för nu ska jag in och duscha samt leta efter mjukisbyxor till idrotten imorrn. Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: tack! <3 detsamma förresten, älskar denna bild! ^^<3

2011-09-13 @ 18:02:45
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0