Dag 5: Ett ögonblick

Hoppade "Dag 4: de här åt jag idag" jag menar, går de att bli mer ointressant. Nej knappast.

Men ett ögonblick. De hände för 4månader sen (alla vet nu vad jag kommer skriva om). Jag va inne i stan, fotade med Emmi. Hade dragit på mig en tröja med trycket Erik Hassle för första gången. Hade bara haft den hemma eller med en kofta över innan. Men nu så kände jag att jag vågade ha den ute.

Då händer de, jag ställer mig vid övergångsstället och väntar på att de ska bli grönt, och då ser jag honom...


Visst va jag duktig på att skriva kort Btw, men de skulle ju bara vara ett ögonblick sååå.


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: Men ååh! tack Fillerill!! :D <3 söta du! ^^

2011-09-07 @ 22:36:04
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0