Dag 3: Mina föräldrar

Japp, de blev lite försenat igår då, så vi kör på tre dagar idag ;)

Men ja mina föräldrar då. Kan ju börja med att säga att dem är dem bästa föräldrarna i världen. Och så är de och hör sen!

Men hur ska jag förklara/säga då. Jag har en mamma med namnet Caroline och en pappa med namnet Johan. Mamma som gillar att fota. Och pappa som gillar att samla på skivor.

Men båda två är iallafall hur underbara som hälst. Sure de e klart man e osamt ibland. Och småtjafs blir de ju nästan varje dag, men vad gör de? De ska vara så, de är konstigt om de inte är så.
Dem gör iallafall otroligt mycket för mig. För att ta ett exempel då, Erik Hassle. De började med att dem följde med mig. Väntade utomhus i kylan med mg för att jag skulle få se honom. De fortsatte, blev mer konserter. Vi åkte ned till Norrköping och Göteborg. Allt för att jag skulle få se honom. Är oerhört tacksam för detta må jag säga!
Men de e klart inte bara de, och jag skulle inte ens kunna säga allt. De blir för mycket helt enkelt, inlägget skulle bli enormt. Skulle kanske bli fler inlägg...
Men jag kan avsluta med att säga en sak Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0