Dag 2: Mitt favoritminne

Men oj vad svårt de va! Man har upplevt så många saker som man tyckt om. Det är svårt att säga att man liksom har "ett favorit minne". Men jag ska försöka komma på och skriva om någon riktig favorit.

Men jo jag har ett. Jag vet att de kommer suckas djup när ni läser. Men de är ett sånt minne som jag blir glad över när jag tänker på det. De va en sån där bra dag. Då man hela dagen gick och längtade på att skolan skulle sluta, att man skulle komma hem, fixa sig och att det sedan skulle bli kväll och allt skulle vara sådär underbart!
Det var de verkligen. De va i maj iår. Den 11, för att vara exakt. På radiohuset. En liten "minikonsert" skulle man väl kunna säga, där Erik Hassle och Armand Mirpour sjöng.

Sen efter, när man fick träffa dem, och jag går fram till Erik och han känner igen mig och säger "Men va inte du här förra gången också?" Lyckan då va helt obeskrivlig och när jag svarar "Jopp de var jag :) och så träffade jag dig på stan i helgen" och som svar får "Jaha! De va du med tröjan va?" Ja man blev omöjligt ännu gladare då. Sen sades det några ord till. Och tre väldigt fina bilder togs. Haha!

make a gifs
Den blev lite liten nu däremot, men skit it! :D <3
Och varje gång jag ser dessa bilder ler jag lite för mig själv och tänker på denna underbara dag! Haha och ja jag vet att jag ser allmänt muppad ut på ALLA bilder!
Hahaha sen gillar jag att ingen kollar in i kameran på någon av bilderna...

Kommentarer
Postat av: jennie

åh vad du ser lycklig ut på bilden! <3

2011-09-04 @ 22:31:30
Postat av: Felicia

Jennie: haha aa ser ut så, och jag kan ju säga att jag va ganska lycklig då också! :D <3

2011-09-04 @ 22:44:36
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Astrid

Nu har jag startat en fototävling på bloggen, temat är höst. Du är supergullig om du lämmnar in ett bidrag!

Kram ♥

2011-09-05 @ 17:44:51
URL: http://peentax.blogg.se/
Postat av: Astrid

Svar: Åå, vad kul! Vad många det är som har anmält sig nu! Ååå, vad glad jag blir! :D ♥

2011-09-06 @ 06:27:10
URL: http://peentax.blogg.se/
Postat av: Astrid

Vad bra, Tack! :) ♥ ♥

2011-09-06 @ 19:57:42
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0