Dag 12. Min bästa vän.

Ojsan, gud vad jag känner mig duktig med denna lista, men jag ska fan klarare! ;D

Men min bästa vän. Jag undrar vem de kan vara. Haha nää men de e ju självklart lilla Ljungbergskan, Carro, Lina eller vad man nu ska kalla damen.
Jag har då kännt denna lilla flicka i 10 år nu. Sen hon var 4 och jag 3 (ja jag skulle fylla 4 om ngr månader) Ivartfall. Hon är då en tjej som är extremt flummig, alltid! Om man inte hör hennes skratt i klassrummet är det allvarligt, eller så spelar hon angry birds. Haha xD
Hon är mycket kreativ och har alltid varit. Alltså hon pysslar, skriver, målar. Ja allt möjligt! Hon tycker om att kolla på project runway eller (tråkiga, enligt mig) program på fyran som jag inte har en aning om vad de heter. Hon säger otroligt mycket komplimanger hela tiden, säger annat tossigt samt kramas hela tiden. Hon klär sig oftast i tjolar och klänningar och så har hon ju alltid en hatt eller basker på huvudet.
Hon lyssnar på mycket musik och hon har sin favorit vilket är denna man med namnet Håkan Hellström. Sedan lyssnar hon på mycket annat bra!

Hm, men vad ska jag berätta mer förutom att hon är en underbar, snäll, fin, bästaste vännen jag har som jag älskar otroligt mycket!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0