Dag 1: Om mig.



Nej vet ni vad. Nu kör jag på det här. Om de blir långtråkigt sen, hälsa de till mig så vore ni ju gulliga ;)
Men idag så kör jag på dag 1 iaf då. Om mig.

Hmm, hur ska man börja en beskrivning om sig själv då? "Hej jag heter Felicia..." Ganska vanligt på något vis, men jag utgår nog ifrån detta iallafall. Felicia är mitt namn då för den som inte visste de. 13 år är vad jag är. Blir fjorton om två månader och 30dagar. Alltså den andra december.
Är en tjej som är lite "halvlång" är varken jättelång eller jättekort. Har ganska mörkblont hår och väldigt gröna ögon.
Jag brukar oftast gå klädd i ett par jeans och en skjorta-eller tshirt. Till detta sitter mig skinjacka fint och mina älskade Dr.Martens.

Men om man beskiver hur jag är då. Hur gör man de? Jag vet igentligen inte så mycke. Jag tror att dem som känner mig skulle göra de bättre så ni kan väl ifrågasätta de jag säger då om de verkligen inte stämmer.
Jag skulle nog säga att jag är en ganska glad person. Skrattar mycke, skämtar mycket. Pratar gör jag också väldigt mycket. Speciellt om min lilla "favorit" Erik Hassle. Han är cool må jag säga!
Envis är jag också, väldigt envis, har alltid varit och kommer nog alltid att vara. Är också ganska blyg. Inte riktigt lika mycket som jag va för några år sen, men ja blyg skulle jag nog ändå kalla mig själv. Är också väldigt dålig på att uttrycka mina känslor. Jag vet inte varför, men de är som att något bara sätter stopp för de... Varför vet jag däremot inte.

Annars då, jag älskar att fota. Det är det bästa som finns. Utan min älskade Kaj(kameran) vet jag inte vad jag skulle göra. Det skulle inte funka liksom.
Jag gillar också att lyssna på musik. Jag gör det alltid. Som man säger, "ett liv utan musik är inget liv" Men de är så sant så! Som jag skrev däruppe så jag ju min favorit, Erik Hassle. Ja alla vet väl om det redan. Men ändå.
Hihi, men honom har jag nu sett sju gånger sen juli 2010, samt träffat denna underbara människa 6 gånger, oj vad glad man varit då!
Men jag gillar ju då att gå på konserter. Inte bara Erik Hassle såklart. Lite allt möjligt som jag gillar liksom. Livemusik är ju så mycket bättre. De går bara inte att förkara varför. Det bara är så helt enkelt.
Men saker som går bra ihop är ju då fota, och konserter. Oj vad kul de är att fota på konserter. Sure, bilderna blir kanske inte alltid så bra. Men övning ger färdighet!

Men ja lite onödigt om mig då. Jag tuggar lite för mycket tuggummi, en nya vana. Jag blir också sjukt irriterad på folk som sjunger fel låttexter i låtar. Varför vet jag inte, men jävligt irriterad blir jag.
Jag har otroligt lätt för att komma ihåg datum. Spelar ingenroll vad de gäller. Men datumet minns jag! Jag är varken morgonpigg eller kvällspigg. Är både morgontrött och kvällstrött vilket slutar med att jag sover bort heela dagarna.
Jag gillar inte att kolla på skräckfilmer och har aldrig gjort det. Jag HATAR att åka saker på grönan. Folk kan då tycka att jag är ganska tråkig men då får dem väl tycka det. För nej jag åker inte någonting!
Hissar och båtar håller jag mig också ifrån. Men bra filmer på bio och fina vänner, de gillar jag då allt ;D

Ja. En beskrivning om mig själv. Lång. Men så är´t! ;D Om ni vill se hur jag beskrev mig förra gången, kika här då ;) 



Kommentarer
Postat av: Josse

Du glömde en sak, att du är snäll, söt, bäst! :D<3

2011-09-04 @ 10:01:07
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Ja, tydligen så gjorde du det! ;)<3

2011-09-04 @ 12:28:04
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: bra! :D<3 Men jag tror inte du har sett det, har inge minne utav det isf xD<3

2011-09-04 @ 14:34:30
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0