250911

Hallo und gutentag!

Japp idag så är de en dag och de är fint väder ute. Emmi kommer hit om ett tag och här ska de pluggas!! Och fotas förmodligen. Alltid!!

Haha har suttit och svurit då jag läst att flera såg Erik Hassle på weekday igår. Jag tyckte att han borde varit där i förrgår då jag och Josse va där, men nej. Haha.

Sen ikväll sticker jag till mamma och sover i V-H för första gången. Sen blir förhoppningsvis mitt hår en annan färg. Tänker dock inte säga vilken, de får ni se imorrn ;D

Och så kan jag medela att mamma inte har internet där än, och utan internet blir det igen bloggning... Så ni vet ;D


Två busiga tjejer som har jävligt snygga kläder på sig!! Hahah och jag lånade bilden från EmmiPemmi! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag ba: "Oj, ser det ut så där hos Emmi, det var ett tag sen jag var där!" Och sen, "hm, vänta lite, det där är ju hemma hos MIG!!! " :O <3

2011-09-25 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0