240911

Sitter i sängen med datorn i knät och skriver. Svårt är det också. Har köpt en enorm ring som täcker ungefär tre fingar. Men fin är den måste jag säga! Har alltid haft en viss kärlek för svalor.
 
Hade kollat upp fel tid så filip och fredrik började tjugo i två igår så orkade fan inte va upp längre, skulle ju upp skaplig tid idag för att åka till Farsta Centrum för att se Bulrik. Eller okej Ulrik Munther. Och nej jag skulle självklart inte se honom! Jag och mamma gick i centrum istället. Trevlans! Och där införskaffade jag mig då ringen med svalan, två par tights (behövdes verkligen!!) och så en ny hårfärg... Nervöst! Ah så imorrn blir de nog ny färg. Inte samma gång som förra och nu är de inte toning utan färgning. Är otroligt nervös. Tänk om de inte blir bra..  Men nej sådana tankar ska man inte ha!

Nu ska jag ta och kolla på film med pappa och Ida tror jag, så ses imörrn ;D


Mobilbild hej, hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0