210911

Idag är det den




För er som inte fattar. Det är den 21 september idag...

Japp och dagen till ära så vaknade man och hade ingen lust alls att gå upp. De va otroligt segt. FY kan jag bara säga om den saken!

I skolan då så har man haft SO. Börjat jobba om hinduism (pinsamt att jag inte vet hur jag stavar detta...), hih men de va ganska kul.. :) SO är ju överhuvudtaget rätt kul!
Haft en skit seg håltimme. #jagdör. Ah, ätit en hyffsat god skolmat vilket inte är något som är vanligt. Man fick välja mellan lasange och persiljejärpar(?) hahaha och förra året den 21 september va de också persiljejärpar. Haha, och ja jag är störd som kommer ihåg detta... Ivartfall, tyska är inte kul. De har vi haft idag. Och matte e kul. Hihi! :)
Helt okej dag alltså! ;D

Nu när jag kommit hem har jag kollat på reprisen av breaking news där Erik Hassle va med igår. Att jag missade de. Fuu!

Har också sett att en ny säsong av topmodell kommer ibörjan av oktober. Överlycklig tjej!!

Och så kan jag ta och avsluta med att jag inte varit bra på att blogga, som tre personer även påpekat under dagen... Men jag skyller på läxor, och ja det är faktiskt även sant ;)



Kommentarer
Postat av: Ida Alsterhed

Hejsan på dig! <3 Haha nice dag idag? :D Haha glöm inte att det är en mådnad sen vi såg Ukrik och Hassle i göteborg också! :)



Hej på dig :)

2011-09-21 @ 18:03:03
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Astrid

Svar: Ja, vad tycker du, ska jag ta och byta stil kanske? :P Tack för hjälpen, men visst är det svårt!?

Kram :) ♥

2011-09-21 @ 18:24:15
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0