180911

Hellu!

Söndag idag och det gillas inte. Varför går helgen alltid så jävla fort?

Idag nu så sitter jag ivartfall och gör klart SOn. Sen blir de även matte och Engelska som gäller. Får se om jag hinner med att göra lite svenska också ;)
Sen kommer farmor och Bangen på besök och fikar. Trevlans tycker jag!

Haha sen har jag kommit fram till något som inte stämde ett jävla dugg. Jo igår eller när de nu va tyckte jag att jag hade börjat bli duktig. Eller jag lyssnade inte på Mr.Hassle någonting, pratade knappt om honom. Ingenting. Men de stämde ju inte, haha. Lyssnat på honom i timmar idag. Pratat om honom i timmar och drömde även om honom inatt... (a) Hahaha.


Bild från Gårdagen... Oredigerad är den också.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0