170911

Hej!

Idag har flyttkalas gått mot V-H då. Det blev att gå upp tidigt och vid halv elva kom släkten som skulle hjälpa till med att flytta.
Det sprangs upp och ned i trappor med kartonger och möbler och sen blev de en biltur på en kvart, tio minuter och sen skulle man lassa igen. Att bo längst upp utan hiss. Det. Fast de e bara tre våningar, men de e jobbigt nog. Haha jag bar kanske inte jättemycket (de var ju så otroligt tungt!) så jag va kanske mer social. Haha xD


Har också gått till Ica med moster, Ida och en hund. Haha min mammas kompis hund. Åh vad jag gillar den. Jag som är ganska hundrädd, men för den. Icke sa Nicke. Den är otroligt snäll. Och fin, samt speciell. Man såg alla människors blickar mot hunden. Haha!


Jag har också råkat bita mig i tungan istället för tuggummit -.- Aj kan jag säga! Fasiken vad ont det gjorde, och ja, fyra timmar senare gör de fortfarande ont -.- #inteligentjej!


Men nu så står det ivartfall kartonger överallt, men nu e jag hemma hos pappa så här är det ändå hyffsat rent. Och nya soffor! :D Haha.


Gammal bild från Mariefred i sommras ! :) ... Jag gillar japanerna som "posar" längst ned på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0