140911

Halloj! :)

Hade ju då skoljogg idag. Två varv runt elljusspåret, ca 4,6 km. Kul. Fast de blev mer som en "skolvandring" Blev att jogga lite grann då och då däremot.
Regnade och blåste gjorde de jäävligt mycke också. Men så ska de ju va på en skoljogg!

När jag va på väg hem så kände jag däremot att jag började få sjukligt ont i huvudet samt att jag mådde skit illa och nej fy. Vägen hem var alltså en plåga! Jag skulle ju även tillbaka till skolan för att ha matte och tyska men jag skippade ju de då. Blir igen skola imorrn heller :/

Har också sett att Birgit Bidder spelar på radiohuset på fredag. Åh vad jag vill gå! Men jag kan inte. De e liksom 12:30. *Besviken tjej!!* Hahah men jag gillar att förra året på skoljoggen så såg jag att Erik Hassle skulle spela på Kafe 44. Nu blev de Birgit Bidder istället och på Radiohuset.


Besviken och sjuk tjej som inte kan se Birgit Bidder :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0