130911

Helusan!

Känner ju verkligen att jag tycker om tisdagar. Börjar ju somsagt 08:15 med idrott och slutar 16. Myyyys!
Aja, idrott e ju halvkul, jag och mina kära vänner Elin och Emmi traskade i skogen. Joggade gjorde vi ju lite då och då också.
Engelskan, usch!! Biologin va helt okej, läsa och svara på frågor e ju inte såå jobbigt. Samt SO, ganska kul. Dock bytte vi platser idag. Nicht roligt. Sitter liksom längst bak i klassrummet brevid universums pratkvarn. #jagdör.

Aja nu tror jag att jag ska kika lite på idol. Linköping idag. Linköping är en väldigt fin stad tycker jag. Regnar kan det också göra där...


Hahah bild från början av året. Klart att man ska vara allvarlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0