109011

Hellu :) <3

Denna dagen har ägnats åt i den nya lägenheten. Har då varit och besökt affären som ligger 2min ifrån oss också! Trevlans!!

Men tja vi har ätit där inne för första gången. Eller ja mackor men skit samma! Jag har också fotat ida. De va perfekt ljus inne i vardagsrummet så jag kunde inte motstå detta.
Men för er som undrar så blir det inflytt nästa helg. Då ska de vara tapetserat i alla rum typ. Så då ser ni! ;)

Men nu ska jag däremot ladda in en bild eller två i datorn. Funderar också på att ta bort fotobloggen. Eller låsa den då, bloggar ändå aldrig där så de blir bara en blogg som är tom, så de e inte kul.
Och då blir det som förut att jag laddar upp bilder här :)

Så grattar vi kusinen min som blir 7 idag! Stora tjejen! :)



Lite halv kass bild från idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0