För vem ska jag tro på?

Så nu är man tillbaka på banan igen då. Brist på bloggning har det varit här! Men den enda orsaken är läxor. Har pluggat dagar och kvällar. Har haft minst ett prov varje dag denna vecka + glosor och annat skit. Ibland älskar jag ju skolan!

Annars så fotades det lite idag, skoj! Bilder kommer att uppsöka bloggen lite senare idag, tur va? Och sen så drar jag till London imorrn! Oh yeah! Tjoo vad kul det kommer att bli! Första gången är det också. Kuul! Hah och gissa hur mycket fotande som blir av där. En hel del kan jag ju säga!

Btw rubriken, har den låten i huvudet just nu frustrerande. Och nej jag vet att den inte heter så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0