201011

Hej alla goa och glada människor! :D

Idag så traskade jag då iväg till skolan och idag var det för en gångs skull inte så kallt ute. Ett under kanske? Hade svenska i två och en halv timme vilket är otroligt tråkigt! Dikter liksom. Inte min grej kan jag ju säga!
På teknikenfortsatte vi med att skapa våran egna drömbyggnad. Så snyggt! Das Wolkenkratzer! :D Haha nej!


Men imorrn så ska jag och Emmi in tä stan dirket efter skolan och fota. Superkul! Älskar att fota. Speciellt inne i stan. Gatufotografering är så otroligt kul. Haha men alla bilder blir alltid värelösa. Så kan det gåå!
Men sen ska jag förmodligen fota med Josse på lördag också så det blir otroligt skoj!! ;D


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh, när ska du fota med mig då? :P :( <3

2011-10-20 @ 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0