Min vecka.


Jag och Ljunig idag.

Film.

Liten bild på mig Ljunigs. Och ja dessa bilder är från dagen. Blev så många om alla skulle vara i slutet av inlägget.

Attans! Har inte bloggat "på riktigt" på så otroligt lång tid. En vecka nästan! Har bara blivit små mobilbloggar. Inte okej! Så en kort sammanfattnig.

Skolfoto som gick uselt, stod dessutom och inspekterade hennes fotoutrustning. Så kan det gå! Hade en låång håltimme på onsdagen också. Från 10.40 till 14. Kul -.- Bara för att jag valde tyska och läraren skulle vara sjuk. Bajs på henne!
Torsdagen, jaa inget speciellt. Och igår då. Lagade potatis och sparris soppa. Så jäääävla äckligt!! Fuu! Och så blev det ikea där man fann julsaker. Klart att man ska va igod tid! -.-
Idag va Ljungis här. Samt mammas ena kompis (på förrmiddan) samt min moster. Sen kom Ljungis då. Hon läste frida, jag låg på golvet. Sen kollade vi som sagt på Rosa the movie och Melodifestivalen 2003. Sen kom mammas andra kompis, samt hennes hund då. Magiskt nog så va inte Carro rädd för den. Kan ni förståååå!? Hon e liksom rädd för min lilla kanin...


Skolfoto

Fina ljus.

Bra musik.

Ikea.

Söta servetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0