Internet Kafe!

Hej!! :D

Haha jag och mamma smet in pa ett litet internet kafe har i London precis sa ja jag tankte att man kanske skulle ta och blogga lite for att kanske gora er alla glada och nojda. Great! :D

Igar sa kom vi ju da till England vid ett tiden och da skulle vaskor hamtas och lite sadant och sen gick vi ut pa stadens torg och kollade. Besokte Oxford street. Mycket manniskor! Haha och affarer!

Idag besokte vi en park i London vilket var mer Fillerill. Otroligt fint! Mycket fina blommor att fota! Samt att de var typ tama ekorrar overallt! Sa coolt! hihi. Sen ville jag besoka djurparken. Hehe. Dar var det ocksa otroligt kul! Me like. Mycket djur (ovanligt pa ett Zoo...) men jag blev foralskad i lamor. Sjukt coola djur!
Annars var girafferna fina ocksa, samt pingvinerna. Nar fjarilna skulle fotas dog kameran daremot. Kult!

Imorrn bar de av och gora nagot annat trevligt ocksa! Kanske blir mer internet nagan annan dag. De ser vi da. Puss och kram till alla fina dar hemma som har "A, A och O! Haha blir otroligt storigt for er att lasa, men de skiter vi i nuuu!! :D
KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ååh! När jag var i London gick jag hela dagarna på Oxford street! Längtar sjukt mycket dit nu! :o<3

2011-10-29 @ 11:57:18
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0