Torsdag - Hejdå Sverige. 27/10-11

Dagen då resan började. Allt började på Arlanda. När allt skulle checkas in och fixas. Jag var som vanligt lika nervös när jag skulle gå igenom, ehm.. Ja vad de nu heter. När man går igenom någon stor sak och så piper de på vissa som har något speciellt på sig och på vissa piper de då inte alls. (Bra jag är på att beskriva...)
Ivartfall, ifall ni undrar så piper de om man har stålhätta i skorna. Mm.
Annars så satte vi oss och åt frukost. Eller mamma gjorde. Jag kan som vanligt inte riktigt äta frukost plus att jag gjort de hemma redan (anteckna detta!)


Mamma med sitt älskade kaffe, samt den vackra utsikten vi hade när vi åt. Fast nä.

Sen var det dags att flyga vilket jag inte tyckte var speciellt roligt. Jag hatar att flyga. Satt otroligt smänd när vi skulle upp i luften, men väl uppe var det ingen fara!
Jag satt och lyssna på bra musik och tog kort på en massa tråkiga saker. Pga av jag hade tråkigt. Detta kommer ni se på bilderna nedanför ↓





Sen när vi väl va framme besökte vi hotellet då som va väldigt litet. Vääldigt litet. Mindre än mitt rum hos mamma är. Men hotell i London va tydligen inte på toppklass riktigt. Rent och fräsht va de ivartfall! (kom på nu att jag inte har någon bild på rummet... ATTANS!)

Efter en check på rummet gick vi ut på stan. Till massa olika ställen. Men sen gick vi då ned till oxford street. Där va det mycket folk. Väldigt mycket folk. Och bussar. Samt taxibilar. Vi smet då in på Primark. Billigt och hysteriskt var det där. Köpte mig iallafall en pyjamas och sen var jag nöjd! Gick i lite andra affärer också. Bland annat New Look som jag besökte i Edinburgh och älskade. Det var två år sen nu. Jag älskar inte den affären längre. Rätt trista kläder om jag ska vara ärlig.



Sen va jag trött så vi åt en varsin macka till frukost och gick tillbaka till hotellet för att sova och ladda upp för en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0