Fredag - The regent´s park. 28/10-11

Japp! Denna morgon började då vi vaknade och tittar ut genom fönstret och solen lyser in. Riktigt trevligt. Vi klär på oss lite snabbt och går till ett fik och äter frukost. Mackorna va inte goda. Osten smakade inte trevligt. Såg de trevligt ut gjorde de inte heller. Men fiket va mysigt däremot! När hotellet låg de också (max 2min att gå)



Vi fortsätter med en promenix och jag säger hela tiden Vart ska vi? och som svar fick jag varje gång jag vet inte...
Vi kom iallafall till en park. The regent´s park. Där smälte jag helt och hållet. Allt va så anorlunda med tanke på resten av London. Inget ljud av biler hördes utan bara barn skratt samt fågelkvitter. Mysigt!
Jag sprang runt med min kamera och fotade blommor och träd där löven nu var i mycket vackra färger. Härligt va de! Ekorrar fanns det också. Många. Jag skojar inte om jag säger att jag såg ca 30 styckna. Dem var typ tama och sprang runt överallt. Från början va det riktigt coolt. Men i slutet va de ju inte riktigt de längre... (fick tyvärr ingen bild till en början...)







Efter att ha traskat runt i ett bra tag va de dags att vila så vi satte oss på ett trädgårdskafé inne i parken. Jag åt en god bakelse och tittade på den fina gröna naturen. Vipps så dök de upp ekorrar och satte sig på bordet bredvid. Jag kallar dem verkligen tama!



Vi fortsätter att fota parken lite till innan vi bestämmer oss för att gå på Zoo.t som låg några minuter ifrån oss. De va coolt. Hehe. De fanns coola lamor och en cool okapi. Jättefina djur. Bilderna blev dock inte lika fina som djuren va i verkligheten...
Sen har jag sett lite giraffer, apor och pingviner också!








Vi tog sedan bussen hem till hotellet och lämnde lite grejor för att sedan gå ut och äta. De blev en grekisk restaurang där dem hade god Haloumi. Och god mat. Enligt mig, men inte enligt min kära moder.


Kommentarer
Postat av: Rufs Och Kalufs - Din frisör i Stockholm

Hej!

Är du intresserad av hår och naglar?

Spana i så fall in våran frisörblogg :)



Ha en bra söndag!

/Rufs Och Kalufs

2011-11-06 @ 18:56:36
URL: http://rufsochkalufs.se/blogg
Postat av: LINNEA

ni var ju på massa trevliga ställen! :)

2011-11-19 @ 15:37:57
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0