Å Ä Ö

Där va beviset på att jag var hemma igen då. Attans! Vill inte. Jag vill vara kvar i London. Jag gillar London. Väldigt mycket till och med. Hittade min favoritdel i London också. Camden. Älskar´t!

Men jag har ju då haft de vädligt bra. Traskat runt i London väldigt mycket,  Shoppat, Ätit god mat samt kollat på en drös med trista tavlor.
Åkt tunnelbana har jag inte gjort men däremot buss. Vädligt mycket buss då också. Har inte hittat "miss purple" fast när jag kollat på klippet där "miss purple" va med så kände jag igen en lila vägg bakom, så antar att hon inte fanns kvar. Haha! Och ni som inte vet vad miss purple är so orkar jag inte förklara. Sök isådana fall på Erik Hassle personal tour around Brick Lane. Så va de avklarat.
Ehm sen har vi varit riktigt svenska turister och besökt Fika. Det svenska kafeét. Haha. Jag hade dock ingen aning om att de låg där de låg så blev lite förvånad, men då bestämde vi iaf oss för att fika där.
Annars så kommer alla dagar i olika inlägg för er som vill se bilder och är intresserade! :)

Hah men nu så ska jag då lägga in bilderna på datorn min och sen blir de Rihanna ikväll. Spännadeee!


Hihhihi! Bild från september någon gång :)

Föresten så fyller jag år om en månad! Wiiieee! :D

Kommentarer
Postat av: Ida Munther

Say weho! :D

Sjukt roligt det ska bli, btw har lagt upp bilderna på Hassle på min blogg också ;)

Du har dock sett alla så kanske inte behöver kolla om du inte har lust!



Kram! :) <3

2011-11-02 @ 17:16:19
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaaaaaa nu är du hemma!! :) haha.

hoppas du har haft det bäst i London. ;)



Vi ses på fredag, KRAM <3

2011-11-02 @ 17:33:28
URL: http://byklys.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv; hihi tack sötnos! Din header är också superfin!

Själv tycker jag inte om min header speciellt mycket... Men den är mer höstig än vad den som jag hade innan var. :)<3

2011-11-02 @ 17:38:52
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0