301111

Hej, hoppas att allt är fint. Med mig är det iallfall awesome. Lite trött bara såhär i slutet av november. Jag fattar inte riktigt att de är december imorrn. Och julkalendern börjar. Ska bli mysigt att de vad de är iår. Något trevligt kan jag hoppas!


Idag i skolan hade jag först SO då, gick bra skulle jag tro.. Hade tyska där vi pratade betyg med läraren. Läskigt! Och hon är bara konstig. Och läskig. Haha!
Hade även matteprov som jag tror (hoppas) gick bra!


Efter skolan stack jag hem till pappa och gjorde hemkunskapsläxa. Tvättade. Duktig jag är! Satt också och kollade en bit av 2012. Haha den filmen är fan inte bra. Förstår inte riktigt hur folk sprang runt och sa Åh den är så bra! Åh en av dem bästa filmer jag sätt. Nä men de är bara min åsikt de i och för sig!


Nu har jag suttit och läst Sofies Mode där jag hittade två grejor som redan stod på min önskelista. Hehe. Och iöver morgon fyller jag år. Trallallaa!



Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Grattis i förskott om jag missar din födelsedag:)

2011-11-30 @ 21:28:29
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0