291111

Halloj!

Eftermiddagen och kvällen har spenderats till att göra matte. Matteprov imorrn. Fu!


Skolan va trevlig. Idrotten var ganska kul faktsikt. Detta händer inte ofta... Körde lite olika grejor som var ruuliga! Hade engelska test som jag ändå tycker gick ganska bra! Engelska är ju kanske inte riktigt mitt favoritämne. Biologin va de genomgång inför provet nästa vecka och SOn blev inte av då Cicci (lärare) springer in helt stressad då hennes barn hade blivit sjuk eller någe sådant så hon var tvungen att sticka. Ska därför göra SO idag också...


Sen har Emmi fått mig att börja gråta. Av skratt. Hon härmade Natt när hon pratar med och om sin hund. Och nä då klarade jag inte av detta... Så ja, så kan de gå..


Men ska äta nu. Ha de bäst!



Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Lycka till med provet!

2011-11-30 @ 13:48:36
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0