281111

Hallå Hallå!!

Ny vecka och nya tag! (hehe) En dag närmare till födelsedag och jul. Myys!


Skolan idag var dötrist skulle jag påstå. Hade matte genomgång så nu är jag fullt med på geometri! Hade fysikprov som gick bajs. Tyvärr. Hade pluggat mycke men nej, jag fattar helt enkelt inte så mycket inom ämnet fyisk. Fick iaf också reda på att min fyiskärare slutar efter jul, de va de bästa jag hört idag. Skitglad över detta!!
Hade tyska, fick tillbaka provet som gick bra skulle jag säga! Och så hade jag bild (HATÄMNE!) dock bara en lektion kvar denna termin nu, yejjjj!!!!


Kom såklart hem som vanligt. Pluggat lite engelska då jag har prov imorrn, och sen har jag lyssnat på awesome musik. Stay away alltså. De har varit min favvo i ett antal månader nu och de går inte att tröttna på den, trots att jag ett tag lyssnade på den från 10-20ggr per dag. Sick, ja vet...
Annars nu så ska jag lyssna på the strokes. Thihi! PUSS!


Bilden som inte ville bli stur... Jag och världens finaste Ljungberska förra sommaren!


Kommentarer
Postat av: Lina

Blir förra sommaren 2010? För det där känns verkligen inte som oss nu! Shit vad vi har ändrats!! :O <3

2011-11-28 @ 21:45:48
Postat av: Felicia

Lina: Hihi aa 2010, den 2 juli för att vara exakt till och meeed ;D

Men ja vi ser helt anorlunda ut :O Knäppigtt!! :O <3

2011-11-28 @ 21:48:02
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du har jätte blont hår fillan :D

2011-12-01 @ 07:51:56
URL: http://friidrotttjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0