241111

Hej!

Har haft en fin dag idag! Svenska och Teknik i skolan. Svenskan gick sådär, Tekniken gick också sådär. Va ganska flummig (övertrött) på tekniken så ja, ehm stackars min grupp... Ritade lite giraffer och lejon som teknikläraren tydligen vekade uppskatta lite. Fick henne att skratta lite! Duktig tjej!


Har nu mailat min teknik till min lärare vilket känns som en lättnad och sen har jag pluggat massor av Kemi. Den var faktiskt inte så svårt, inte som jag trodde iaf. Ska läsa ett häfte ett par gånger till och sen sitter det nog!


Nu ska jag hitta på något innan jag ska sova, för att sedan gå upp och vara i skolan i en timme! :)

KRAM!


De va så jädra fint ute någon dag för ett antal veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0