181111

Halloj!

Som ni förmodligen dök de upp lite tidsinställda inlägg idag. Tyckte det var lite bra då jag inte har sån möjlighet till att blogga mitt under dagen samt på eftermiddagen. Kvällen är mitt enda lilla bloggnings tillfälle under dagarna.


Jag besökte skolan som vanligt. Lagade mat på hemkunskapen som blev rätt god. Sen svarades de på frågor inom tvätt + städning.
Sen labbade vi på kemin. Duktiga vi var!


Sen stack jag med hem till Carro för att plugga teknik. Det blev kanske inte så mycket pluggning, mest flumm (kommer en film sen)

Btw gissa vad de är för datum och två veckor och gissa vem som fyller år dååå?? :DDDD


... pga bildbrist... Funderar däremot att ställa klockan tidigt imorgon för att gå ut och fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0