171111

Halloj!! :)

Känner mig otroligt glad då det är torsdag nu. Bara fredag kvar sen blir det ledighet. Eller nja, ledighet då man ska göra läxor...


Idag hade jag ivartfall Svenska/so. Diskuterade lite om Romeo och Julia som vi såg igår. De gick awesome måste jag säga. Haha min grupp var ju väldigt duktiga! Och Astrid klämde ut sig att man var ond och elak när man har svarta kläder på sig. Tack Astrid! Gulligt sagt! :*
Hade också SO och då babblade men lärare på i 30min då hon hade glömt uppgiften vi skulle göra. Haha! :)
Hade teknik och ritade hus. Eller vårat hus som vi håller på med. De går också rätt bra skulle jag säga!

Kom hem, åt mellis, fotade lite småsaker i hemmet, lyssnade på bra musik samt gjort läxor. Kemi. Och nu är jag klar med den så den blir inlämnad redan imorgon (en vecka tidigt) men de e bra då kan jag öva på de provet jag har istället nästa vecka. Great! Puss och kräm!


Mina älsklingar, de är ärligt en av dem bästa sakerna jag har... ♥ Bilden är dock inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0