161111

Hej! :)

Här sitter jag då och har det trevligt. Ska snart gå och ta mig en dusch! Intressant va?
 

Idag så kollade vi på romeo och Julia på svenskan/son (vet inte vad de va...) bra film måste jag säga. Fast klarar inte riktigt slutet. FY! Så ska de inte va ju...
På håltimmen pratades de om våran hemska tyskalärare. Usch för henne. Sen hade vi ju då henne i tyska. Skulle redovisat men alla han inte så ska göra de på måndag. Kul hade övat skit mycket...
Sen va de matte och jag fattar inte ett skit. Vi har också gått igenom läxor/prov och vi har sjuukt mycket. Jag kommer fan dö. Vecka 48, helvetets vecka eller något sådant...


Kom iaf hem och har gjort SO så är klar med de, yeahh!! I´m so fräsig! Eller något sådant. Hej!

5822514878_ee43fd4e54_z_large
We♥it
Så här kommer jag sitta i några veckor framöver nu då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0