111111

Hej finisar!

Sitter hemma och nyser och är otruligt snuvig. Har inte feber längre vilket är tur, men är fortfarande lite hängig! Men var hemma från skolan så att de inte skulle bli värre igen.
Jag har somsagt haft skittråkigt hela dagen samt fortsatt att kolla på alla Astrid Lindgren filmerna. Har nästan sett alla som finns på tv1000 nu :$ Hehe, men dem är fan bra ju!

Annars har jag lyssnat på trevligt och bra musik. Just nu är det the Strookes som gäller. Första gången någonsin jag lyssnar på detta band. Den låten jag hört är iaf awesome!
Sen så redigerar jag bilder från London så de kommer fler inlägg på dem sista dagarna!

Puss och hej leverpastej!


Bild WE♥IT
Annars så saknar jag London som faaan! Speciellt Camden. Åh! ♥


Kommentarer
Postat av: CELINAS NEW YORK

Hejhej!



STÖD EN FATTIG MODESTUDENT I NEW YORK! :)



Köp en RING från MARC BY MARC JACOBS!



200 kr/st + ombloggade + julklappstips + mängdrabatt + fri frakt!



Första lass åker med min kompis hem till Sverige redan i morgon, därifrån de sen postas. Nästa lass blir inte förrän om 3 veckor.



Så beställ senast IMORGON BITTI!



http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Ha en mysig helg!



http://Celinas.se

Postat av: Néa

sv: usch då, hoppas du lyckades friskna till lite! :)

KRAM

2011-11-11 @ 16:15:57
URL: http://neawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0