071111



Bra låt där! Har tyvärr varit lite mycke Hassle här på bloggen idag skulle jag väl säga... Men de kommer sådana dagar när de är så.

Annars så har jag ju varit i skolan så här första dagen efter höstlovet. Vad ska man säga ? Hemskt? Ungefär så. Trött var jag och hade ingen lust alls att gå upp. Åt frukost och segade mig till tåget.
Skolan var inte heller kul. Matte och Geometri. Jag är så körd! Hatar de jävla kapitlet. Funkar liksom inte. Fysiken är trist. Några killar i klassen ställde om klockan innan lektionen började så våran förvirrande fysik lärare med egen klocka på armen släpper oss 20min tidigare. Man tackar, man tackar! Haha! Tyskan skit trist och även bilden.


Annars nu har jag sysselsatt mig med läxor. Skulle välja en kärlekslåt till engelskan och ta med texten till den samt en ordlista. Och vad i helvete. Den jag tänkt att ta va en cover och där va texten omgjord. I den andra låten fanns de inga svåra ord, inte tredje heller, så slutade med att jag halkade tillbaka och tog min kära låt Stay Away där jag hittade ett intressant ord, som jag aldrig hört vad han sjungit. Vad de betyder vet jag dock inte...


Aja, puss och hej alla goaa och glada människor! <3


Smått tråkig och oredigerad bild... Orsak til att mitt namn inte finns med. Men de är som vanligt inte okej att sno, men de gör ni ju iallafall inte, ellerhur? :)

Kommentarer
Postat av: josefin

SV: Hihi, man tackar :D KRAM

2011-11-07 @ 19:52:55
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic

Jag har lottat ut 3vinnare från Dagens blogg! Kolla om du vann om inte .. va med igen! :D

2011-11-07 @ 21:26:31
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic

Jag har lottat ut 3vinnare från Dagens blogg! Kolla om du vann om inte .. va med igen! :D

2011-11-07 @ 21:26:35
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

snygg Bild :D

2011-11-08 @ 12:15:27
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0