051111

Halloj där!

Sitter just nu sjukt trött hemma och om klockan inte bara varit 6 och att jag inte ätit middag än skulle jag lätt gå å lägga mig.

Kvällen hos Carro igår va riktigt trevligt! Åt gott, körde några lekar, lyssnade på bra musik, och flummade runt som bara vi tjejer kan göra!
Jag och Carro hade också disko med ögonen. Jag, Natta och Emmi stannade då hos henne och sov. Ehm, Natta och Emmi var trötta. Inte jag och Ljungis..
De va vi dock på morgonen när Emmi skulle väcka oss vid halv nio... INTE OKEJ!???!?!?

Tog lite bilder som inte blev så bra. Men de brukar alltid va skoj att se! Ellerhur? :D <3



Här va de sommar och alla var glada!

Btw så är de ett år sen och fyra månader sen jag såg EH på grönan. Tjuuhuue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0