I'll be the angel on your shoulder

Hej :) <3

Alltså neää fyy, jag trodde att de hade blivit vår nu. Träden är gröna, gatorna sandade, det är varmt, upp till 20 grader när det va som bäst, och så vaknar man... SNÖ! Och inte lite heller! De lägger sig ju för fan. Liksom snö i maj, hatar. Men aa den han ju inte lägga sig så länge, regnet tog över så nu är det bara blött överallt, tack för de!

Men skolan har varit ganska trög. Haha, som vanligt. Men aa SOn jobba vi om "jordens inre", Engelskan va de hörövning som gällde och så skulle vi komma på någe att jobba om, jag och Elin ska köra på dockteater. Haha. Men då så ska jag ta min Erik Hassle docka som Emmi satt och fixa med i två kvällar<3 Sen så ska vi typ ta en annan och så ska ett fan träffa honom. Haha. Men aa och NOn fixa vi med vårat "miljöprojekt" Haha aa en typisk dag i skolan. Och efter den typiska dagen så ska de göras läxor. Uuuu! Men aja snart är det sommarlov <3 Om fem veckor iaf x)

Puuuuuuuus <3


Föresten, jag förstår inte, haha bytte profilbild på fb igår och Jennie tycker att jag tagit inspration från denna..(tror att de va den iaf...xD) Men jag förstår inte, dem e ju inte lika :p Såå tycker ni som mig elller Jennie? x) <3

Glasvegas – Geraldine

Kommentarer
Postat av: L I N D A [ personlig foto blogg ]

SV: Tackar! :D

2011-05-03 @ 16:51:43
URL: http://lindarizberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

http://noctupad.files.wordpress.com/2009/04/hassle.jpg



NEJ DEEEEEN ^^^^^^^^♥

2011-05-03 @ 17:55:22
Postat av: Anonym

När kom 6e bilden????

2011-05-03 @ 17:58:42
Postat av: Felicia

Jennie: Aha men den va ju ännu mindre lik! Haha <3

Anonym: Jaa den bilden kommer snart ;)

2011-05-03 @ 18:47:42
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra!

2011-05-03 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0