I am a volcano, oh, oh, oh, oh. And I'm burning with power inside.

Hej, hej :) <3

Har då alltså precis kommit hem från skolan och sitter nu och laddar in bilder på datan från i helgen då jag och Jennie va och kolla på rix-fm festival :)

Annars idag så har vi påbörjat att göra serier i SOn vilket inte var roligt, redovisade också, tycker att de gick ganska bra förutom att min text var väldigt lååååång. Aja hade också engelska och NO.
På rasten kan jag ju säga att de blev lite flummigt sådär va. Mina kära vänner satt och kollade bilder på mobilen, vilket dem tyckte va väldigt roligt, haha.

Aja sen på rasten helt plötsligt fick jag så sjukt jävla ont i ryggen, det gjorde bara så jävla ont helt plötsligt, och har de även nu, och fan vad ont de gör, dör ärligt talat...


Armand Mirpour – I Am A Volcano

Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Spikmatta Fillan! :D

Kan inte du lägga upp bilderna sen från helgen? :)♥♥♥

2011-05-24 @ 16:20:33
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0