Standing where you left me

Hej :)

Har haft en fin, fin dag idag :) Va i skolan som vanligt, hade matte, SO och engelska. Sen följde JosseBosse med mig hem. Vi skulle ju då hem och fota men aa Kaj(min kamera) ladda ju då ut efter fem minuter, lyckat...
Men aa Josse fota lite men sen blidde de kallt och då va vi hos mig i ett tag, och jag tycker iaf att vi hade trevligt, de måste vi göra om! :) <3

Men puuuus :) <3


Bilderna jag hann ta idag kommer senare, när jag väl laddat kameran ;) <3

Erik Hassle - Standing where you left me

Kommentarer
Postat av: Josse

haha, ja det måste vi :)<3

Ska också ladda upp bilderna snart (kanske i morgon).

2011-05-13 @ 20:33:19
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0