Jag är "Hon med tröjan";D

Shit vilken underbar dag jag hade igår, va ju somsagt och såg Erik Hassle. Jag va där två timmar innan de började och de tyckte väl inte Astird va jätte kul, men hon har iaf sagt att de va värt att vänta ;)
Men jaa jag satt längst fram vid scenen och jag hade de riktigt trevligt! :) Han spelade alla låtar från mariefred sessions och en cover som är med på taken EP också ;)
Aa men efter konserten fick jag träffa världens bästa Erik igen, ahh två ggr på en vecka. Han kände igen mig den här gången! :D <3 Haha jag är alltså hon med tröjan :p
Haha aa de blev ingen bild, elr joo tre suddiga där jag pratar på alla... Haha, fast de gjorde ju Erik också på ngn så aja, haha men de konstiga va att jag va helt lugn, skaka inte eller någonting, duktig jag är :D












Kommentarer
Postat av: emmi

sa ju att han skulle komma ihåg dig

2011-05-12 @ 17:59:00
Postat av: Felicia

Hihi jaa tänk, du hade rätt <3

2011-05-13 @ 18:47:30
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: emmi

jaa jag hade rätt... ingen ;) haha :P<3



puss och kram <3

2011-05-14 @ 09:02:04
Postat av: Felicia

Jaa tänk Emmi, du har alltid rätt :p <3



Puss och kram på dig med<3

2011-05-14 @ 11:05:38
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0