Är så sjukt taggad inför imorrn! ♥

Alltså gud, jag är så sjukt jävla taggat inför imorrn, det ska bli så sjukt kul alltså! Jag fattar inte att jag ska se Erik Hassle igen, iii! Fast jag är riktigt nervös, jag vet inte varför jag jämt ska vara de, liksom vad är jag nervös för?
Neää jag vet inte, men aa kul ska de ju bli iaf ;D

Sen så följer fiina Astrid med hem och sover här, guud vad trevligt de ska bli, hmm fast jag tror att Astrid kommer att bli ganska plågad(heh förlåt Astrid♥) men aa nu ska jag fortsätta att kolla på eurovision xD


Min fina vän ♥ Har förövrigt också kommit på att de e väldigt bra när man får fota Astrid för hon blir jämt suuper bra på bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0