Time is now and now is here

Hej, är hemma från skolan nu då, eller för en och en halv timme sen typ :p Aa men nu sitter jag iaf och lyssnar på en intervju för andra gången idag då, mycke trevligt! <3 

Annars idag då så har jag haft NO. Alltid lika tråkigt.. Heh. Matte, ganska kul, pratatde väl också i och för sig också bort sista kvarten, men om man inte kan konsenterera sig så kan man inte, haha men jag kan väl säga att jag inte är den enda. Heheh. Svenskan va skiiiit tråkig. Vi måste ha världens sämta svenska lärare ärligt talat. De börjar med att han läser i 30 min, sen ska vi läsa i 53min och så avslutar vi med att vi ska ha ordkunskap till onsdag. Fyyyyy!! Trodde aldrid att jag skulle säga de men jag börjar sakna vår gamla svenska lärare...

Aja inte så mycke mer att säga, puuuus! <3


Har föresten börjar sakna mitt långa blona hår nu...

Simon Hassle – Now Is Here

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan hur mås det?

2011-05-02 @ 17:40:59
URL: http://sweetisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0