Söndagen den 8 maj 2011, dagen efter den bästa dagen i mítt liv!

Hej ! :)

Jaa jag har ju då som sagt varit och fotat med Emmi som ni såg igår, jag berätta ju inte såå mycke om vad vi gjorde, någe annat blev de att skriva om.
Men aa vi stack väl in vid elva och började fota direkt, så vi sprang runt på söder med varsin kamera runt halsen.
Blev några bra bilder skulle jag tro.
Men aa sen blev de att äta på pizza hut och sen stack vi iväg till hm. Köpte en skjorta men har inge lust med att lägga ut någon bild :p
Aja och därifrån hände ju de underbara, hahah jag tror aldrig att jag kommer glömma den stunden jag ser att han är typ fem meter framför mig, helt sjukt...

Men aa sen sov hon här och jag förstår inte hur hon årkat, har bara pratat om vad som hände igår. Heh, men aa idag blidde de att fota ännu mer och sen e de ordkunskap som gäller.
¨
Men ha de bäst, puss! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0