Så vet ju jag vad jag ska göra om en vecka!

Fillan är glad, Fillan typ skriker, Fillan vet vad hon ska göra på nationaldagen(om hon får för sin moder och fader) men om hon får så ska hon tidigt på morgonen åka till Skansen, och där ska hon senare se ett nationaldagsfirande där bland annat Erik Hassle är med. Glad tjej gånger, typ tusen?

Aja men nu ska detta inlägg uppdateras såhär 1 dag senare och jag kan ju tala om att jag inte ska åka dit. Ibland hatar jag mina föräldrar ärligt talat. Igår när jag sa de så säger dem "men nu kanske inte du får åka dit!"
Kvällen slutade med att jag låg och grät i över en timmes tid, sen blev det ledsna ilska kan jag ju säga...
Har inte pratat med dem sen igår när dem sa de, eller joo, jag sa en sak som inte va så snäll till min mamma imorrse...
Aja han spelar väl kanske här någon gång i tiden igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0