Rain and shine like the choice was ever mine. I live my life in black and white...

Hej alla fina :) ♥

Sitter hemma nu och har precis ätit mellis. Elr neää bara skoja de har jag inte alls de kom jag på, hahah.
Men fan vilket konstigt väder de har varit idag. Sol, regn, sol igen, och regn, sol och nu regn igen, skit konstigt. Jag måste ju säga att de e trevligare när de e sol, fast mysigare när de regnar på någe vis, iaf om man är inomhus. Aja har iaf ägnat eftermiddan åt att lyssna på sometimes when it rains, tyckte den passa. Haha neä men lite iaf ;)

Aja seg dag i skolan, tyska förhör som inte gick så bra.. Svenska där våran lärare var 30min sen, och idrrott där jag bara kolla på, pga av min rygg... Men aja de e bra nu iaf!
Haha men rasterna var bäst, spela kort och lyssna på musik. Elr aa bara Erik Hassle och Kent, trevligt alltså! Tyckte däremot inte Emmi som satt i rummet bredvid, haha.

Men nu äre plugga till matteprov som gäller. B-del i algebra på fredag, usch...


Erik Hassle – Sometimes When It Rains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0