Psalm from a heart

Hej :)

Sitter nu hemma och ska kolla på klipp från när Birgit Bidder spelade på nyhetsmorgon imorrnse. Jag upp en halvtimme tidigare för att hinna se en intervju.
Men annars så sitter pappa och spelar are you leaving på gitarr, vill också kunna spela...

Men aja i skolan hade jag den sista slöjdlektionen, skit bra! Jaa jag blev klar men min hylla eller vad fan de nu e, men tog inte hem den, antar att jag gör de imorrn.
Aja men mina kära vänner som redan var klara rita istället, och Emmi är såå sjukt jävla duktig men hon förstår de inte, jag blir irriterad här alltså... Hon ritade då av Erik Hassle, första bilden va ganska liten, men den va sjuukt fin. Sen ska hon göra en större och den e också sjukt fin, men så förstör hon den, uhh.
Jag undrar föresten vad den första tog vägen, om hon slängde den bli jag riktigt jävla sur ska jag säga...

Aja snart kommer Carro och så ska hon sova här, trevligt, trevligt :) ♥


Lånade bilden från Carro, hoppas att de va okej ♥
Birgit Bidder – Psalm From a Heart

Kommentarer
Postat av: emmi (sämst på att rita i hela världen xP)

Fillan bilden är i ditt skåp -.-

//Kram

2011-05-26 @ 15:48:34
Postat av: Felicia

Heh, såg det idag (a)

Men den e suuperfin :) ♥



Kram, älskar dig ♥

2011-05-27 @ 12:32:34
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0