Of all the lonely people, I wanna be loved by you

Hej och goddag, så va man hemma efter en skit seg skoldag då... Ähm jaa om man ska resumera de hela så hatar jag en person ännu mer, ärligt talat, varför ska killar va så jävla omogna, men ärligt talat hur tänker dem när dem går fram och ska fisa på folk, asså shit... Du hoppar de ut en jävla massa grodor i munnen kan jag ju säga, likadant när dem också kommit på att de e jävligt kul att säga Erik Kassler... Aa då hoppar de ut ännu mer grodor ur munnen, jävla idoter alltså....

Aa men iaf, SOn vare samarbete och läraren valde vilka vi skulle jobba me, kul, neää. För dem sitter bara och pratar och gör ingenting. Aa men på engelskan fortsatte jag och Elin med att skriva manus och till sist så hade vi NO och kollade på tusen gånger starkare, igentligen e ju inte de någon NO film men vi kolla på den iaf. De va ganska segt eftersom att jag hade sett den två ggr i helgen, men aja, övergångsstället där jag träffade världens underbaraste är ju med så... Haha.

Men aa längtar som fan till imorrn, shit vad kul de ska bli!


Erik Hassle – Wanna Be Loved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0