If you give me something to remember you by, I'll be satisfied, just a soothing kiss will give me comfort for a, while. And I pray that just this once, it will be exactly what I want. Stay here...

Hej alla fina människor :) <3

Så vad de måndag igen då och första dagen på veckan, alltid lika trist dessa dagar. Fast de e ju trevligt att träffa alla efter helgen såklart ;p
Men aa mentorn was gone idag, haha neää men han va sjuk vilket ställde till de ganska mycke, NOn blev konstig då alla hade maaasa frågor och matten satt alla bara och prata på. Jaa och svenskan kolla vi på film. I taket lyser stjärnorna. Jag har sett den rätt många ggr men de e ändå bra :)

Aa men sen har de gjort engelska då jag har redovisning imorrn, de kommer nog gå super för mig och Duneris ;)

Haha men puuuuss :) <3


Foto; Emmi pemmi :) <3

Erik Hassle – Last Rider

Kommentarer
Postat av: Josse

Sv; haha, jo jag har börjat märka det xD

Men this is it, har aldrig älskan någon (eller några) kändisar lika mycket som dem här underbara, fin, vackra otroliga gulliga bästa tvillingarna <3



2011-05-17 @ 19:06:32
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0