Har haft det en fin, fin dag och solen den är här igen! <3

Hej! ;D Är på underbart humör just nu! Ni vet fredag, skola slut och spenderat eftermiddagen med min fiina vän Elin, det är fint väder igen, folk som grillar, sooooomar! Aa nästan iaf.

Aja hade matteprov idag, gick verkligen inte bra. Engelska, läsförståelse och fortsättning av eget projket som nu blidde dockteater för mig och Elin, hahaha.
På SOn gjorde vi inte så mycke :)

Men aa sen stack jag hem till Elin och vi fortsatte med vårat lilla projekt, så vi har lyysnat på massa intervjuer som jag redan lyssnat på så de va inge nytt xD Hahah. Men aa sen har vi bara haft det allmänt trevligt!
Tack underbara Elin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0