Haha jaa så hette han ! :p

Haha jag vet då rakt inte varför men jag har börjat döpa alla mina grejor, jaa min systemkamera har jag fått namnet Kaj, haha och i förgår döpte jag även mobilen och min dator. Och haha jag älskar när jag berättade de för min pappa.

Jag "vet du jag har döpt min mobil och datan nu:D"
Pappa " Till vadå Erik och Hassle?"
Jag " Neää Birgit och Paronitti:D"
Pappa "Paronitti vad är de?"
Jag "Meh, gissa..."
Pappa "Nitti, är Erik Hassle född 90?"
Jag "Nej de är han ju inte om han är 22"
Pappa "Nehe, men neä jag vet inte"
Jag " Men tänk... Kaj, Birgit, vem kan då vara paronitti?"
Pappa " Vet inte "
Jag "Men Birgit spelade ju synt/keyboard eller vad fasen de nu e..."
Pappa "Neä vet inte vem de e"
Jag "Viktor Paronitti Janson -.-"
Pappa "Aha! Är de så han heter :O"

Hahaha, japp så hette han, nu vet han de, och ni också om ni nu inte redan visste de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0