Bilder från rix-fm festival i helgen kommer här och nu!


Ola Salo som vi bara såg soundchecken av

Mohombi

Loreen(haha hur stavas de?:p)

Ulrik Munter

Andreas Jonsson(känner att jag inte borde få en poäng när de gäller att stava namn rätt kan jag ju säga, haha)

Milow

Tove Styrke

Och sist Martin Stenmark

Haha jag kan ju inte påstå att bilderna blev speciellt bra, Kaj fick inte heller följa med, det hade hänt någe så de gick inte att fokusera. Blev sjukt orolig kan jag ju säga, men igår insåg jag att de va objektivet som satt löst... Haha.
Aja det va iaf trevligt i söndags med Jennie. Sen blev jag skit glad när jag såg en tjej som har världens bästa blogg, de e rligt talat en av mina favvo bloggar. Den e helt awesome. Men de gjorde iaf min dag, hehe. Men gå in på den också! ;) http://jennifercarlsson.se/

Men aja har de bäst nu :) <3

Kommentarer
Postat av: emmi

2011-05-25 @ 06:51:35
Postat av: emmi

vad har Tove Styrke på sig!?

Det såg ju inte klokt ut (förlåt Ida..)

Kraam :)

2011-05-25 @ 06:53:44
Postat av: Felicia

Haha jaa du Emmi, jag har inte en aning. Jag håller med dig till 100%, haha :p <3

2011-05-25 @ 15:19:06
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: jennifer

Heejsan!!

Va glad jag blev när jag kikade in på din blogg och läste det där! :D

Tack så jättemycket!! :D



Kramar!

2011-05-28 @ 10:26:45
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0