All the drugs in the world won't take me to your promise land

Tjínenixen! Såå har en till dag gått. Woow. Haha. Men nu är det onsdag och då är snart veckan slut! Haha. Men aa imorrn är de slöjd och de bra är att jag räkna idag, bara två slöjd lektioner kvar, fett bra.

Men idag så va tyskan tydligen inställd så va med på spanskan, skit tråkigt kan jag berätta att de va, fatta ju ingenting av de... Svenskan va tråkig som vanlig och på idrotten fick vi en hemuppgift fast den gjordes i skolan för min del. Lätt va den iaf.

Aja i eftermiddag är det bara matte som ska göras, prov på fredag vet duu. Men aa ha det bäst, puuuss :) <3


Erik Hassle - Stains <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0