The sound of frozen grass, that summer died so fast. Red, red stains on glass

Hellu ♥

Japp nu är det torsdag och snart är det alltså FREDAG!!! Ihh, äntligen. Fast veckan har ju gått otroligt fort måste jag då allt ta och säga. Sitter just nu och äter mellis oc är säker på att det här inlägget kommer att ta 100´år att skriva på grund av de. ¨

Men i skolan idag så har vi först haft slöjd då. Det va inte så hemskt iaf :P Gör lådor till min lilla hylla fast lådorna blir skit snea så nästa gång ska slipmaskinen användas :P Men musiken va inte så kul, vi i musiksalen i ett tag och sen va de inte mer med de, och så vare tyska då. Sen som sagt så fyller världens bästa Astrid år och på musiken skulle vi sjunga för henne men det glömde ju Mats bort fast att vi påminde honom två ggr -.-
Men Astrid du får ha det bääst nu ♥


Blir en till bild på Astrid idag, det upskattar hon nog säkert, haha :P <3

Föresten så sitter jag och lyssnar på Stains från nyhetsmorgon, när jag hörde den på skivan va det två verser jag inte kände igen men trodde väl att jag inbillade mig de, men naj det gjorde jag inte, han hoppar över två verser, konstigt att låten är 35sek kortare på de klippet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0